V prípade, že sa vám nepodarilo dokončiť transakciu resp. platbu za predplatný cestovný lístok alebo kredit na elektronickú peňaženku, postupujte nasledovne:
- v hlavnom menu kliknite na tlačidlo “História platieb“,
- v zozname si vyberte príslušnú transakciu, ktorá čaká na platbu (so stavom transakcie “Bez výberu spôsobu platby“) a kliknite na modré tlačidlo “i” (alebo na “ID“),
- zobrazia sa vám detaily transakcie a vy máte na výber dve možnosti:
- “Prejsť na platbu” – po stlačení budete presmerovaní na platobnú bránu, prostredníctvom ktorej dokončíte platbu,
- “Stornovať objednávku” – po stlačení bude vaša objednávka stornovaná,
- po kliknutí na tlačidlo “Prejsť na platbu” sa vám zobrazí detail transakcie so sumou pre platbu, ktorú dokončíte po kliknutí na tlačidlo “Prejsť na platbu“,
- následne budete presmerovaní na platobnú bránu s možnosťou výberu úhrady objednávky a to on-line platobnou kartou alebo platobným tlačidlom príslušnej banky,
- v prípade, že ste si v bode 3 tohto návodu vybrali možnosť “Stornovať objednávku“, tak sa vám zobrazí status transakcie “Transakcia prerušená” (viď obrázok nižšie),
- po stornovaní bude mať transakcia (v zozname “História platieb“) priradený stav “Transakcia prerušená“.