Dokončenie čakajúcej transakcie


V prípade, že sa vám nepodarilo dokončiť transakciu resp. platbu za predplatný cestovný lístok alebo kredit na elektronickú peňaženku, postupujte nasledovne:

  1. v hlavnom menu kliknite na tlačidlo “História platieb“,
  1. v zozname si vyberte príslušnú transakciu, ktorá čaká na platbu (so stavom transakcie “Bez výberu spôsobu platby“) a kliknite na modré tlačidlo “i” (alebo na “ID“),
  1. zobrazia sa vám detaily transakcie a vy máte na výber dve možnosti:
    1. Prejsť na platbu” – po stlačení budete presmerovaní na platobnú bránu, prostredníctvom ktorej dokončíte platbu,
    2. Stornovať objednávku” – po stlačení bude vaša objednávka stornovaná,
  1. po kliknutí na tlačidlo “Prejsť na platbu” sa vám zobrazí detail transakcie so sumou pre platbu, ktorú dokončíte po kliknutí na tlačidlo “Prejsť na platbu“,
  1. následne budete presmerovaní na platobnú bránu s možnosťou výberu úhrady objednávky a to on-line platobnou kartou alebo platobným tlačidlom príslušnej banky,
  1. v prípade, že ste si v bode 3 tohto návodu vybrali možnosť “Stornovať objednávku“, tak sa vám zobrazí status transakcie “Transakcia prerušená” (viď obrázok nižšie),
  1. po stornovaní bude mať transakcia (v zozname “História platieb“) priradený stav “Transakcia prerušená“.